ulje.., gradacija...

« Older   Newer »
  Share  
cicogti
view post Posted on 21/12/2009, 11:21




U rujnu sam stavio Motul 300 V 10W-40, sve je stimalo do neko jutro kad je bilo -17 C, kad sam ga upalio zvucao je ko da radi na 2 cilindra, tura oko 2000 o/min,(inace 2200-2400), nakon par minuta sve OK,
.
Odem na motul stranicu, kaze da je pour point -27C...a 15W-50, kojeg kao, cuvam za ljeto, cak -36C
Sad, ne kuzim u cemu je kvaka.
Prije sam vozio na Castrol RS 10W-60 ili Mobil 5W-50 i nije bilo tih kerefeka...
Ima li neko od Vas Motul i kak mu se ponasa na zimi?

 
Top
Medic
view post Posted on 21/12/2009, 16:23




Nema to veze s uljem.
vjerojatno su ti se svjećice "prehladile" (ak nije dizel :)) ili nešto oko struje
 
Top
cicogti
view post Posted on 22/12/2009, 08:12




Nije dizel, tocim u Swifta (GTI), samo i jedino OMV 100
Imam trenutno za stupanj hladnije NGK iridium, kaj mislis da bi u tom mogla bit kvaka ?
Inace, zna mi se na leru zaletavati onak 900-1100 o/min, ali samo na serijskom chipu i kad se zgrije...kaj se tice strije; novi kablovi NGK, kapa rotor....
 
Top
.robert
view post Posted on 22/12/2009, 13:28




Svijecice su problem.Stupanj hladnije se stavljaju nakon sto si dodao cca 30- 50 ks vise od serijskog ili na turbo autu digao tlak za 0.3 ili vise bara.
 
Top
cicogti
view post Posted on 13/1/2010, 08:44




Isao vadit svjecice, ma nisu bile dobro zasarafljene na 2 cilindra...sada opet sve ok
A koliko konja ima vise, to bumo zmerili kod Zubaka na Micevcu, pa ispis stavim na forum...
PS Svjecice i dalje “hladnije“, pali ko mina...
 
Top
4 replies since 21/12/2009, 11:21   363 views
  Share